mandag den 19. marts 2012

Ved vejs ende

I dag talte vi om galla, i min klasse. Det var først her at det gik op for mig, at jeg snart er færdig med folkeskolen.
Da jeg kom hjem fra skole, faldt jeg over nogle billeder fra juleafslutningen på min skole. Jeg kommer på den ene side til at savne mange af de mennesker som jeg går på skole med, men jeg ser på den anden side meget frem til at skulle starte på Gymnasium. 
  

Den person jeg kommer til at savne mest, er uden tvivl min bedste veninde Emilie. Vi skal desværre ikke gå på samme gymnasium, men vi vil gøre alt hvad vi kan for at holde kontakten. 
Emilie betyder utroligt meget for mig. Hun er som en tredje søster for mig, og det vil gøre ond når hun rejser til Sorø. Jeg håber kun det bedste for hende, men jeg ville nu gerne have delt min tid på gymnasim med hende. 

Vi blogges.

-Caroline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar