søndag den 15. april 2012

Når man fester i provinsen

Billede er taget af Moos Photography
Tjek Moos Photography Her

Jeg var til en "Sweet sixteen" her i weekenden. Det er forresten også grunden til at jeg ikke har blogget. Festen blev holdt i Hammer. Personligt syntes jeg at det var en super sjov fest. Jeg fik dansede, mere end jeg plejer.

Der blev taget en masse akavet billeder af mig. Jeg valgte det her billede, fordi jeg er i mit rette fest element, med en øl i hånden.
I dag har jeg været ude og løbe. Det er ikke noget jeg gør så tit, men til tider syntes jeg det er dejlig, at komme lidt væk.
Her i næste weekend skal jeg være fotograf, for mine veninder Ida og Simone (whop whop). Så jeg kommer til at lave et dejligt langt indlæg, med en masse smukke (og måske lidt fulde) mennesker.
Vi blogges.

-Caroline 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar