fredag den 4. maj 2012

Så deeeet.

Jeg står og chiller i min have.

Hey folks. Undskyld at jeg glemmer at opdatere "Det trækker op til storm", men jeg har haft travlt at lave mit værelse, og at nyde det gode vejr. Det gode vejr har så resulteret i at jeg er rød i skallen - typisk.
Jeg har været ude og shoppe med familen lolz (jeg kalder min familie for familien lolz), og jeg har fået købt en masse skønne ting.
I går havde Daniel og jeg måneds dag. Vi fejrede os med is, jordbær & en flaske Verdi.
I dag skal jeg til noget halløjsa ude på Gavnø, med muttilolz & Pappilolz. I morgen står den på konfirmation, hos nogle familie venner. jeg glæder mig til at skulle være iført min nye kjole - wee. Jeg skal nok blogge om det, hvis jeg får tid.
vi blogges.

-Caroline 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar